comment 0

Things to do: nieuwe stoffen!

ROARRR! Wat een gave stof is dit! Ik denk dat ik het ga gebruiken voor de voering van een herfst- of winterjasje. Dino’s aan de binnenkant van je jas, hoe gaaf is dat!

Vroem, naar dromenland! 

En dit frisse stofje met vintage auto’s kon ik ook niet laten liggen. Dit gaat onder andere een kussensloopje voor Hugo worden. Het is toch extra lekker slapen met mooi beddengoed!

Beide stoffen zijn online besteld via Bambiblauw.

Gearchiveerd onder:Blogs

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

Geef een reactie

