comment 0

Stoere strijk applicaties van de Action

Sinds deze week volg ik patroontekenlessen bij Liz. Ze vertelde mij dat ik dringend een geodriehoek nodig heb. Volgens haar kon ik hiervoor gewoon terecht bij de Action. Dus ik ging naar de Action 😉

De geodriehoek en nog wat handige tekenspulletjes waren gauw gevonden en toen vond ik ook nog deze stoere strijkemblemen!

strijk applicaties van de Action / Action strijk applicatie / strijk applicaties / www.geensteekjelos.wordpress.com

Zoon is een grote auto fan dus hier kan ik wel wat mee. Voorlopig gaan deze bij de rest van mijn applicatie collectie. Ik zeg altijd maar zo; je kunt beter een voorraadje hebben liggen voor als je weer een idee hebt. Kun je tenminste meteen aan de slag!

Gearchiveerd onder:DIY

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

Geef een reactie

