comments 2

Wie A zegt, moet ook B zeggen, etuitje deel 2

Vandaag ben ik verder gegaan met de etui voor Anna. Ik vroeg haar of ze een voorkeur heeft qua kleur van de stof en ze zei “doe maar wat”. Kijk, daar hou ik van 😉

Dit frisse stofje met peertjes lag al een tijdje te wachten op een project. Ik weet niet meer waar ik het gekocht heb, maar daar kom ik nog wel op. (update: het was een rest stukje en die kocht ik hier) De binnenkant is een willekeurig katoentje. Aan het originele ontwerp voegde ik een extraatje toe, gewoon omdat ik dat leuk vind. (het lusje)

Wat ik ook zo leuk vind aan dit project: het is snel klaar. Ik denk dat ik er nog geen uur over gedaan heb. En wat is-ie leuk geworden!!

Nu nog even inpakken en klaar om te geven!

Gearchiveerd onder:Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

2 Comments

  1. Pingback: Grote tasjes, kleine tasjes. (…ga maar lekker naaien) | GeenSteekjeLos.

  2. Pingback: Op speciaal verzoek! | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

