comment 1

Van tafelkleed tot….

Afgelopen week was ik bij Xenos. Ze hebben daar een heel leuk assortiment aan lintjes, kraaltjes, knoopjes etcetera. Altijd handig om in huis te hebben voor als je een creatieve ingeving hebt namelijk. En afgelopen week had ik er nogal wat van, die creatieve ingevingen.

Op weg naar de frutselhoek zag ik deze tafelkleden. Wat een leuke stof!! Het is een 50/50 katoen/polyester mix, en lekker stevig. De lap meet 35x240cm, dus lekker veel stof. En dat voor nog geen 8 euro.

Toen deed ik iets heel erg stoms: ik kocht ze niet. Ik kocht ze niet! Ik heb al zó veel stoffen (en er is ook weer een pakketje naar mij onderweg met allerlei moois) dat ik verstandig wilde zijn en mijn portemonnee een rustpauze gunde.

Maar het printje bleef door mijn hoofd spoken. Oh, wat een spijt had ik, dat ik het niet gekocht had. Van deze stof zie ik namelijk een heel leuk etuitje voor mij. (ik zit nu in een etuitjes fase) Vandaag dus terug naar de winkel en 2 varianten gekocht. Op de foto zijn de kleuren helaas wat flets, ze zijn echt heel mooi helder namelijk. En die ‘blauwe’ is geen blauw maar mint-groen.

Omdat ik de stoffen zó leuk vind deel ik ze nu alvast, in plaats van er pas een post over te schrijven als ik er iets van gemaakt heb 😉

Gearchiveerd onder:Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

  1. Pingback: Ik ga op vakantie en ik neem mee… | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

