comment 0

Gezocht: inspiratie!

Illustratie door Kimmicks

Ik beken: mijn inspiratie is zoek. Foetsie.

Afgelopen week ben ik zó druk geweest met het maken van alle etuis dat mijn inspiratie nu he-le-maal op is. Daar baal ik van, want ik heb 3 opdrachten liggen en ik wil nog 2 etuitjes cadeau doen.

Ook wil ik graag eens beginnen aan een projectje voor mezelf. Ik heb een patroontekencursus gevolgd en wil het geleerde in de praktijk gaan brengen. Maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet! Dan ga ik aan tafel zitten, pak er een boek bij, schenk wat koffie in en dan…niks. Gewoon niks!

Nou ja, dan maar even rustig aan doen. Misschien moest ik maar eens op zoek naar wat nieuwe stoffen. Vaak komt de inspiratie dan vanzelf, als ik allerlei moois zie. (en vervolgens heb ik een behoorlijke collectie stoffen liggen en een lange things-to-do-lijst, haha)

Ik neem nog een kopje koffie en probeer op tijd te gaan slapen. Morgen weer een nieuwe dag!

Gearchiveerd onder:Blogs

Geef een reactie

