comment 0

Zonnebloem

Laatst vond ik een plantje. Een zonnebloem. Ze was uitgedroogd en verlept. Niemand wist waar ze vandaan kwam. Ik neem haar mee. (op mijn balkon staan meer gevonden exemplaren trouwens, die sleep ik net zo mee naar huis als anderen doen met zwerfdieren)

Ze kreeg een nieuwe pot en verse aarde, water en ik liet haar even met rust na haar flink gesnoeid te hebben . Maar er leek weinig vreugde meer in te zitten.

En wat schetst mijn verbazing vanmorgen..!

zonnebloem

 

Gearchiveerd onder:Blogs, Geen categorie

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

Geef een reactie

