comments 3

Allemaal tasjes

Het is weer donderdag project-dag! Ik heb wederom nieuwe bag-in-bags gemaakt. Of zijn het etuis? Clutches?

Eerst maakte ik een canvas tasje met een hoekje. Op dit idee kwam ik toen ik nadacht over nieuwe kussenslopen. Maar omdat ik op dit moment veel tasjes maak, verplaatste ik het idee even. Aan de kleurencombinatie moet ik nog even wennen, geloof ik. Wel grappig zijn de sterretjes in de voering.

sterretjesOmdat ik het idee met het hoekje een kans wilde geven maakte ik er nóg eentje.

zelf een tasje maken / handgemaakt tasje / toilettasje/ make up tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com

Persoonlijk hou ik niet van de kleur blauw. Behalve als koningin Máxima het als jurk draagt. Om mezelf uit te dagen ga ik er toch mee aan de slag. De stof voor de sleutelhanger en het hoekje is van Kokka en bestelde ik hier.

lusjehoekje

En toch, hoe vaker ik naar het tasje kijk, hoe leuker ik hem ga vinden. Dat hoekje is toch wel heel erg leuk zo!

Toen werd het tijd om de tafelkleed stof weer tevoorschijn te halen. (ben er al bijna doorheen!) Deze maakte ik overigens op verzoek.

zelf een tasje maken / handgemaakt tasje / toilettasje/ make up tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com

Ik zat er lekker in en maakte nog een retro tasje met peertjes. De stof gebruikte ik al eens eerder bij een set kussenslopen.

zelf een tasje maken / handgemaakt tasje / toilettasje/ make up tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com

Willeke vroeg of er minstens 10 potjes nagellak in pasten en jawel, dat kan. Dus dit exemplaar is voor haar!

Van de peertjes ging ik naar uiltjes maar hier ging het mis… Bij het knippen lette ik helaas niet goed op. Toen ik de rits had ingezet zag ik halve uiltjes. Jammer!! Loshalen en er een klein etuitje van maken dan maar.

Oh nee! Ik heb de uiltjes onthoofd!

Oh nee! Ik heb de uiltjes onthoofd!

Welke vinden jullie het leukst?

Gearchiveerd onder:Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

3 Comments

Geef een reactie

