comment 1

Testversie: hoesje voor zonnebril

Een tijdje geleden kocht ik deze geweldige oranje knoopjes en sindsdien zocht ik naar een leuk project om ze aan te zetten.

Laat ik eens kijken hoe dat precies moet op de naaimachine, knoopsgaten maken & knopen aanzetten. Het bleek helemaal niet moeilijk! Wel eerst de handleiding van je machine goed doornemen natuurlijk 😉 (en dat deed ik)

DSCF3634

Jeej! Gelukt!

Vervolgens nam ik een reststukje stof van gisteren en maakte ik even snel een hoesje voor mijn zonnebril. Want die ligt altijd los in mijn tas/op tafel/waar dan ook. Dan krijg je krassen op je glas. In ieder geval moest het mooie oranje knoopje op het hoesje komen!

Het ging mij nu even niet om het uiterlijk van het hoesje. Wél om hoe maak ik een hoesje voor mijn zonnebril. En het knoopje. Ik  naai dus een testversie, wat ik altijd doe met iets nieuws. Eerst uitproberen en zo zien wat beter kan. Het is geen top ontwerp geworden omdat ik uit de losse pols knipte, maar het begin is er!

DSCF3641

Leuk hoor, maar hier past geen zonnebril in.

Ik ga nu nadenken over een goed ontwerp voor het hoesje. Eentje waar de zonnebril óók IN past…. Volgende keer een DIY!

Gearchiveerd onder:Blogs, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

  1. Pingback: Accessoires voor mannen! | GeenSteekjeLos.

Geef een reactie

