comment 1

Over romantische cadeautjes & meer leuks!

De eerste echte bestelling via Geen Steekje Los is een feit! Het is model ‘Eva’ geworden. Jongens, ik ben zo trots als een pauw!

Het is zelfs een heus cadeautje! Van een jongeman voor zijn vriendin  Hoe romantisch is dat?! Dus ik heb het presentje mooi ingepakt en dan gaat het zo dadelijk op de post. Bedankt, jongeman! (ik noem geen naam anders is straks de verrassing er misschien af, hè)

Maar er zijn meer mooie dingen op komst…

 Zo gaat Rosanne voor mij een flitsend GeenSteekjeLos-logo maken. Ik kan dan wel leuk naaien, dat soort dingen kan ik niet. Toen ik zag wat zij voor Erwin maakte vroeg ik haar om ook voor mij aan de slag te gaan. Ik heb wat schetsen aangeleverd, zij doet de rest. Ik ben reuze benieuwd!

DSCF3806

… maar tekenen kan ik niet

Ook ga ik de tasjes collectie uitbreiden met portemonneetjes. Elk model tas kan nu worden aangevuld met een klein exemplaar voor je geld, pasjes en dergelijke. Mix & match kan natuurlijk ook!

En oh, mijn hoofd loopt over van de ideeën. Waarom zit er maar 24 uur in een dag?? Gelukkig heb ik tegenwoordig een notitieboekje. Er zal maar een idee verloren gaan omdat ik het niet opgeschreven heb! Tegelijkertijd sneuvelt er hier en daar ook een project. De wens om voor mezelf wat hemdjes te maken moet ik voorlopig laten varen. Wegens gebrek aan tijd. (is niet erg, ik heb toch genoeg kleding)

Oké, dit was het voor nu. Hugo en ik gaan een helm kopen. Want hij kan sinds afgelopen weekeinde fietsen! Zonder zijwieltjes. Ik ben dubbel zo trots als een pauw!

Ik wens jullie allemaal fijne dag!

Gearchiveerd onder:Blogs, Geen categorie

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

Geef een reactie

