comment 0

DIY: mooie stempels van Miss Honeybird!

MissHoneybird

Ik speur regelmatig het internet af naar bijzondere websites. Uren surf ik dat het een lieve lust is, mijn notitieboekje in de aanslag. Op zoek naar mooie stoffen, inpakmateriaal en allerlei gezellige spulletjes om mee te fröbelen. De laatste tijd ben ik ook helemaal into stempels. Stempelen is fun! Je kunt er cadeautjes mee opfleuren, zelf wenskaarten mee maken of teksten toevoegen aan je website of blog.

Zo ontdekte ik via etsy.com de website van Miss Honeybird.

En wat een ontdekking! Deze webshop is een compleet walhalla voor doe-het-zelf verslaafden (en shoplustigen) als ik. MissHoneybird heeft prachtige grote én kleine stempels, kaarten, labels, zakjes en ga zo maar door. Bij het zien van al die spulletjes word ik hartstikke hebberig. De website zelf ziet er strak en overzichtelijk uit en bestellen gaat simpel. (wel eerst een account aanmaken op etsy.com)

Ik bestel een aantal stempels en inkt en wat labeltjes om mijn maaksels de finishing touch te geven. Vooral van de knoopjes stempel en ‘handmade’ stempel begin ik te kwijlen. Hebben!! Na 2 dagen arriveert mijn pakketje. Het uitpakken alleen al was een feestje op zich want alles was even leuk ingepakt!

Dit is het resultaat van mijn hebberigheid in een bescheiden collage:

Oh! Wat word ik hier blij van!

Oh! Hier word ik blij van!

mini stempels van Miss Honeybird

De knoopjes-stempel móest ik hebben natuurlijk!

Mooi, hè 

PS

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen, creaties en tips? Volg GeenSteekjelos dan op Bloglovin’ via het icoontje op de voorpagina. Of je klikt hier!

Gearchiveerd onder:DIY

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

Geef een reactie

