comment 1

Sleutelhanger van vilt

sleutelhanger van vilt

Wat te doen met je restjes vilt? Je maakt er een sleutelhanger van! Alles wat je nodig hebt, is een stukje vilt en Kam Snaps. Plus een sleutelhanger natuurlijk 😉

sleutelhanger van vilt

Ik raad je trouwens wel aan om een goede kwaliteit vilt te gebruiken. Hobbyvilt van polyester gaat snel pillen en dat is zonde! (en heel lelijk) Ik bestel mijn vilt bij De Viltwinkel, hier koop je een goede kwaliteit 100% wolvilt. 

 

Gearchiveerd onder:Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

  1. Pingback: Als Kam Snaps niet meer sluiten: het probleem én de oplossing | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

