comments 2

Een nieuwe lay out

GSL7

Welkom op mijn vernieuwde blog!

Ik wilde graag een meer ‘cleane’ uitstraling. De foto’s en teksten moeten bepalend zijn voor de uitstraling van GeenSteekjeLos, en niet de lay out. Daarom heb ik besloten de opmaak aan te passen.

De komende dagen werk ik aan de nieuwe indeling. Ik moet ook nog even zoeken hoe alles precies werkt! Maar als ik mezelf kan leren naaien, kan ik vast ook een website maken. (update: dat valt nog best tegen, moet ik toegeven)

Ik hoop in ieder geval dat jullie het net zo mooi vinden als ik!

Gearchiveerd onder:Blogs

2 Comments

Geef een reactie

