zelf een toilettasje maken / handgemaakt make up tasje /toilettas / retro tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 2

Op speciaal verzoek!

Als vaste bezoeker van mijn blog zal het je niet ontgaan zijn dat ik het leuk vind om tasjes te maken. Tasjes zijn handig! Vooral als je, zoals ikzelf, dagelijks een grote tas met je meesleept maar wel graag een paar dingen snel binnen handbereik wilt hebben. Daarom maakte ik de ‘tas-in-tas’.

Het begon allemaal met een tasje voor Anna. Om een lang verhaal kort te maken: er kwamen een heleboel tasjes! Daarmee maakte ik veel meisjes blij, plus zelfs een paar heren. (die op hun beurt hun eigen meisje er blij mee maakten ♥ ) Omdat ik niet meer toe kwam aan het  bedenken en maken van andere dingen laste ik een voorlopige tasjes pauze in.  Het najaar komt eraan en er moet een nieuwe garderobe komen voor Hugo en last but not least: voor mezelf.  Sinds ik de patroontekencursus volgde bij Liz kan ik niet wachten om mijn eigen garderobe uit te breiden. Ik heb zelfs geen kleding meer gekocht in de winkel, omdat ik het allemaal zelf wil maken! (in plaats van kleding kocht ik wel een heleboel stoffen trouwens) Geen tasjes meer, dus.

Maar gisteren dan toch nog 2. Omdat deze mooie stofjes gewoon een tasje wilden worden en omdat Laura het mij zo lief vroeg!

zelf een toilettasje maken / handgemaakt make up tasje /toilettas / retro tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com

zelf een toilettasje maken / handgemaakt make up tasje /toilettas / retro tasje / www.geensteekjelos.wordpress.com

handgemaakt GSL2

2 Comments

  1. Wat een leuke stofjes / tasjes! Ik heb ook het voornemen veel voor mijzelf te maken, maar tot nu toe stel ik het toch steeds uit en begin ik weer met iets voor een ander. Heb jij dat niet ook? Ben benieuwd naar je creaties!

    Like

  2. Dat herken ik wel, het maar weer maken van iets voor iemand anders. Al moest ik ook over díe angst heen stappen: stel dat ze het niet mooi zullen vinden. Ook herkenbaar voor jou, Jo Bee? Vanochtend maakte ik overigens een t-shirt voor mezelf maar die is linea recta de prullenbak in gegaan. Zucht. Ik wilde te graag, denk ik 😉 Nu vind ik het meestal geen probleem om over mijn mismaaksels te bloggen, maar dit ging mij te ver, haha!

    Like

Geef een reactie

