retro wonen / inspiratie / vintage / retro lamp / Dijkstra hanglamp / bollamp retro / jaren 70 lamp / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 2

Weekend in een retro sausje

Ik ben een Marktplaats fan. Om lekker te snuffelen én om zelf te verkopen. Helaas heb ik de laatste tijd weinig gelegenheid tot rondneuzen gehad. Maar zaterdagavond had ik een verloren uurtje en keek ik even naar wat er zoal aan lampen wordt aangeboden. Tot mijn grote blijdschap vind ik vrijwel meteen de jaren ’60/ ’70 lamp van de oer Hollandse fabrikant Dijkstra, die al jaren bovenaan mijn verlanglijstje staat. (andere hot items op mijn lijstje zijn een ladekast en een spiegel) En dat op nog geen 10 minuten van mijn huis! Ik neem contact op met de verkoper en we spreken af voor zondag middag. Natuurlijk wordt de nieuwe aanwinst bij thuiskomst meteen opgehangen.  Wat staat ‘ie mooi!

retro wonen / inspiratie / vintage / retro lamp / Dijkstra hanglamp / bollamp retro / jaren 70 lamp / www.geensteekjelos.wordpress.com

woonkamer5

En we blijven nog even in die heerlijke retro sferen. Omdat je er nooit genoeg van kunt hebben maakte ik weer een setje kussenslopen. De stof is deze keer van Art Gallery en bestelde ik hier.

retro beddengoed/ zelf beddenboed maken / retro kussenslopen / www.geensteekjelos.wordpress.com

retro beddengoed/ zelf beddenboed maken / retro kussenslopen / www.geensteekjelos.wordpress.com

Gearchiveerd onder:Blogs, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

2 Comments

  1. Pingback: Vintage bureautje | GeenSteekjeLos

  2. Pingback: Binnenkijken: onze woonkamer | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

