zelf een jurkje maken/ jurkje van tricot / jurkje met raglan mouwen / handgemaakt jurkje / t shirt jurkje / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 2

Het t-shirt jurkje

Ik hou van jurkjes. Simpele jurkjes, die ik kan combineren met een legging en sneakers. Want de hort op gaan met je kleuter is nu eenmaal niet praktisch in vol ornaat en op je hakken (ik draag zeker wel hakken hoor, liefst onder een mooie vintage rok maar natuurlijk niet als er een boswandeling op het programma staat)

Mijn ideale jurkje is gemaakt van een zachte tricot. En ik had mij bedacht dat het een soort van lang t-shirt moest zijn.  Daarom paste ik gewoon het patroon van een t-shirt aan en zo maakte ik eindelijk weer een jurkje. Dankzij de tricot zit ‘ie echt heerlijk. De stof komt van de markt en kostte nog geen tientje. Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe jurkje! (vandaag al weer nieuwe stof gehaald voor een tweede exemplaar)

zelf een jurkje maken/ jurkje van tricot / jurkje met raglan mouwen / handgemaakt jurkje / t shirt jurkje / www.geensteekjelos.wordpress.com

zelf een jurkje maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

Gearchiveerd onder:Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

2 Comments

Geef een reactie

