comments 2

Nou, dan maak ik er zelf wel eentje

Gisteren waren we de rugzak van Hugo kwijt. Paniek in de tent. Als jezelf respecterende kleuter kun je natuurlijk niet naar school met je lunch in een plastic tasje, hè.  Nu was de rugzak die we hadden toch al kapot aan het gaan en wilde ik er gewoon zelf eentje maken. Maar voordat het zover was moest ik eerst research doen naar hoe je überhaupt een rugtas maakt , ging ik op vakantie én had ik zelf een toilettas nodig.

Enfin. De rugtas bleek onvindbaar en zo moest ik op stel en sprong aan de slag. Ik koos voor de makkelijke weg (want nog geen research kunnen doen) en maakte mijn vaste ontwerp in een grotere versie. De hengsels knipte ik op gevoel. Ik gebruikte 2 verschillende kleuren canvas en om het af te maken naaide ik er een applicatie van een robot op.

Al met al vind ik het best een geslaagde eerste poging! Belangrijker nog, Hugo durfde er mee naar school 😉

zelf een rugtas maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

rugtas2

 

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

2 Comments

  1. Pingback: Rugtas! (versie 2) | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

