handgemaakte rugtas / rugtas zelf maken / rugtas van canvas / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 5

Rugtas! (versie 2)

Eergisteren maakte ik mijn eerste rugtas, voor Hugo. Omdat ik mezelf graag blijf uitdagen en vooral verbeteren moest er vandaag een nieuw exemplaar komen. De vorige versie bleek namelijk toch iets te groot voor hem. Dus een vrije, regenachtige dinsdag is dan uitermate geschikt om er eens goed voor te gaan zitten.

Ik nam wederom canvas, voegde er wiskundig inzicht en wat zonneschijn aan toe en voilá: een stylish rugtas voor een hippe kleuter! (en de volgende tas wordt geheid een shopper voor mezelf)

maak zelf een rugtas / handgemaakt / zelf een rugtas maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

zelf een rugtas maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

handgemaakte rugtas / rugtas zelf maken / rugtas van canvas / www.geensteekjelos.wordpress.com

zelf een rugtas maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

Update: zie ook de tas die ik voor mezelf maakte!

 

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

5 Comments

    • Thanks! Ik vind ‘m ook erg geslaagd. Ben vooral weg van de kleurencombinatie en ga er absoluut een damesversie van maken voor mezelf 😉 (het model is trouwens gewoon de toilettas maar dan groter en met hengsels)

      Like

  1. Pingback: Want de voetbal moet ook mee | GeenSteekjeLos

  2. Pingback: Cadeautje voor mezelf: shopper | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

