zelf een tas maken / handgemaakte shopper / zelf een shopper maken / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 3

Cadeautje voor mezelf: shopper

Toen ik de rugtas voor Hugo maakte wist ik meteen: ik ga een shopper-variant voor mezelf maken!

Rugtas geel2

de (rug)tas van Hugo….

Gisteravond ging ik aan de slag. Ik kies weer voor een simpel model, want: less is more.

  • blokrits van 30 cm
  • stof voor de achterkant en de voering 33×35 cm (inclusief naadwaarde)
  • stof voor de voorkant 33×26 cm en 33×12 cm (inclusief naadwaarde)
  • 2x band met een breedte van 3 cm waaraan de hengsels worden bevestigd
  • 2x hengsels van 65×3 cm
  • hoekjes stikken in de binnen- en buitenkant voor volume van de tas
  • klaar!
zelf een tas maken / handgemaakte shopper / zelf een shopper maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

… en een shopper voor mezelf!

handgemaakt / zelf een tas maken / handgemaakte shopper / zelf een shopper maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

De stof voor deze tas is canvas en kocht ik bij De Stoffenkraam.

PS

Vind je de tas mooi en wil je ‘m ook graag maken? Even een berichtje naar mij stel ik zeer op prijs! 

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

3 Comments

  1. Alweer zo’n leuke tas!! Als ik tijd heb (en weer kan met mijn arm ; ) kijk ik graag nog eens naar jou versie om er ook een te maken! Leuke kleuren, leuk model!

    Like

  2. Pingback: Rugtas! (versie 2) | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

