industrieel tafeltje /vintage buro / retro buro voor kinderen / vintage bureau / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 2

Vintage bureautje

Over 3 weken krijgen wij de sleutel van ons eerste échte huis. Ik noem het een ‘echt’ huis omdat het een eigen voordeur heeft op de begane grond en, heel belangrijk, een tuin. Een grote tuin zelfs! Op dit moment hebben we best een fijn balkon maar laten we eerlijk zijn, met kinderen heb je gewoon een tuin nodig. Bovendien droom ik al jaren van een eigen moestuintje.

De afspraak met de stukadoor en vloerenlegger staat al, man buigt zich over de zelf te maken trapkast en ik ben druk in de weer met de inrichting. Er komen gezellige behangetjes en Hugo wil per sé een grote dinosaurus op een muur in zijn kamer. (dolgelukkig ben ik, dat het niet in hem op is gekomen om te vragen om Cars of Planes want dat komt mijn huis pertinent NIET in, sorry)

Nu was ik weer wat aan het rondneuzen op Marktplaats en daar vond ik een allerschattigst bureautje, voor op zijn nieuwe kamer. Na wat heen-en-weer mailen kon ik het bureautje ophalen. Manlief meent dat er nog een verfje overheen moet maar dat gaat dus niet gebeuren. Het is juist perfect zo!

retro lessenaar / industrieel tafeltje /vintage buro / retro buro voor kinderen / vintage bureau / www.geensteekjelos.wordpress.com

 

industrieel tafeltje /vintage buro / retro buro voor kinderen / vintage bureau / www.geensteekjelos.wordpress.com

 

Gearchiveerd onder:Blogs

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

2 Comments

  1. stofjesenzoetjes

    AAAAH wat een super leuk ding! Oh dat gaat prachtig staan in die kleine vent zijn kamer en over dat planes en cars gedoe geef ik je 100% gelijk 🙂

    Like

  2. Ik lees (nu pas) dit berichtje, nadat ik ook net over mijn kringloopliefde schreef, toevallig zeg ; )
    Een geweldige vondst zeg dat bureautje, prachtig! Veel succes met klussen!!

    Like

Geef een reactie

