comments 3

Ondertussen…

… zijn we druk met schema’s en planningen. Want over 3 dagen is het zover, dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!

Afgelopen weken heb ik al wat spullen op Marktplaats gezet en ik probeer zoveel mogelijk rommel weg te gooien. (schat, die truien droeg je toch nooit) Bij elke verhuizing verbaas ik mij er weer over hoeveel zooi een mens kan verzamelen. Terwijl ik van het opgeruimde soort ben!

Man is druk met stuc-en verfschema’s en hoe je zelf een trapkast maakt, ik hou mij met het allerleukste bezig: de inrichting. Lang leve de eindeloze inspiratie die Pinterest biedt! Voor onze woonkamer heb ik ervoor gekozen om 1 muur te gaan behangen. Het is behang  ‘scribble’ geworden van Orla Kiely.

Orla Kiely behang Scribble / retro behang / jaren 50 behang / orla kiely behang / www.geensteekjelos.wordpress.com

behang ‘Scribble’ van Orla Kiely

De kamer van Hugo gaat ook wat kleur krijgen. Ik heb al wat kleurstalen uitgezocht en die hangen nu hier aan de muur om te zien wat goed bij elkaar past en hoe het licht erop valt. Ben er nog niet helemaal uit, trouwens.

kleuren 2

En hoewel ik een hoop rommel weg gooi, heb ik het niet kunnen laten om ‘rommel’ aan te schaffen. Zoals een lekker retro ladekastje dat ik vond bij een kringloopwinkel. Ideaal voor sokken en ondergoed. Wel ga ik ‘m verven, voor een meer eigentijds uiterlijk.

retro kastje / jaren 70 kastje / retro meubels / retro meubels opknappen / www.geensteekjelos.wordpress.com

Tussen het opruimen en inpakken door moest ik nog even de naaimachine tevoorschijn halen. Omdat we straks een tuin hebben en Hugo een buitenjochie is maak ik een lekker buitenspeelvest voor hem. De buitenkant is van fleece en de binnenkant ga ik voeren met een warm en fluffy stofje.

zelf kleding maken voor kinderen / fleece vestje / zelf een vestje maken / zelf een vestje naaien / fleece vest zelf naaien / www.geensteekjelos.wordpress.com

Mijn volgende bericht zal even op zich laten wachten in verband met de verhuizing maar dat maak ik helemaal goed met voor en na foto’s! Ik heb er zin in!

Gearchiveerd onder:Blogs

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

3 Comments

  1. Pingback: Nieuw jaar, nieuw huis! | GeenSteekjeLos

  2. Pingback: Klusdag 9: het schiet al op! | GeenSteekjeLos

Geef een reactie

