sjaal voor kinderen maken / fleece sjaal / zelf een sjaal maken / cirkel sjaal maken / dino sjaal / cirkel sjaal voor kinderen maken / www.geensteekjelos.wordpress.com
comments 3

Een dino om je nek

Al sinds dat Hugo een klein mannetje was wilde hij héél graag een skelter. Zijn 5e verjaardag was de perfecte aanleiding om hem er eentje cadeau te doen. Er is natuurlijk niets leuker dan lekker door de straten crossen! En dan het liefst zónder jas.

Nu snap ik best dat je het hartstikke warm krijgt van al dat rond crossen. “Maar doe dan op zijn minst een sjaal om!” Oh, wacht eens even. Hugo heeft helemaal geen sjaal. En dus maak ik er gewoon eentje. Een cirkelsjaal, om precies te zijn. En niet zomaar eentje, nee: het werd een dino-sjaal.

De sjaal maakte ik aan de ene kant van fleece en aan de andere kant van tricot. Tussen het fleece stikte ik de ‘dino-stekels’ (Hugo zijn favoriete dino is de Triceratops en die heeft ook van die stekels) en klaar was de sjaal!

Ga maar lekker buiten spelen, jongen!

sjaal voor kinderen maken / fleece sjaal / zelf een sjaal maken / cirkel sjaal maken / dino sjaal / cirkel sjaal voor kinderen maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

sjaal voor kinderen maken / fleece sjaal / zelf een sjaal maken / cirkel sjaal maken / dino sjaal / cirkel sjaal voor kinderen maken / www.geensteekjelos.wordpress.com

Mooie sjaal, hé. Maar ik heb ook een heel mooi Hulk-pak!

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

3 Comments

    • Ja, hij is leuk geworden hè! Even iets anders, ik kan helemaal niet meer reageren op jouw blog. Geen idee wat er mis gaat steeds. Zo heb ik heus wel gelezen dat je je blog-verjaardag gevierd hebt en dat jullie zo stoer zijn om een blouse te maken. Alleen die reactie, die pakt ‘ie niet 😦

      Like

  1. Els schrauwen

    Super toffe sjaal!
    Hoe groot heb je de stof genomen? Lengte? Hoogte?
    Ik vind het een hele toffe stoere sjaal! Knap bedacht!

    Like

Geef een reactie

