comment 1

Liebster Award!

Oh, wat leuk! Ik ben door Jo Bee genomineerd voor de Liebster Award!

De Liebster Award is een virturele award voor beginnende/kleine bloggers (minder dan 200 volgers) om de persoon achter de blog beter te leren kennen, en om aan te geven dat je zijn/haar blog echt de moeite waarde vindt. Dank je wel, Jo Bee!

De regels:
Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn/haar blog in je blogpost.

  1. Je beantwoordt de 11 vragen die je gekregen hebt bij de nominatie.
  2. Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben, en brengt hen hiervan op de hoogte.
  3. Je mag zelf niet terug genomineerd worden.

De vragen die ik van Jo Bee kreeg:

1. Wat is het concert wat je als laatste bezocht (of anders, welke film) ?  Fleetwood Mac!

2. Wat is je favoriete kledingstuk ooit? Een vintage leren rok. 

3. Welke stad zou je binnenkort willen bezoeken? Mogen het er ook twee zijn? Namelijk Berlijn en Antwerpen. 
4. Welke ruimte in huis zou je nog aan willen pakken?  De trap en de overloop. En mijn naaikamertje. Nu nog rommelhok….
5. Hoe ziet jouw ideale weekend eruit?  Het moet een graadje of 20 zijn. Dan ’s ochtends vroeg lekker ontbijten in de tuin en wel zien wat de dag verder brengt. Ik rommel graag in huis en zeker als ik verder geen plannen heb krijg ik altijd wel ideeën voor dingen die ik nog kan maken. Dus wellicht dat ik nog even achter de naaimachine ga zitten. ’s Avonds maak ik graag een wandeling. 
6. Wat eet je het liefst in de zomer?  Hm. Mag het ook iets te drinken zijn? Een ice cappuccino! 
7. Stel je voor dat je een cadeaubon krijgt van € 100. Waar zou je die aan besteden? Stoffen! 
8. Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven?  Vrolijk, creatief, enthousiast, ongeduldig, chaotisch.
9. Wat doe je in het dagelijks leven?  Ik werk 3 dagen bij een grote verzekeraar en in mijn hoofd ben ik altijd bezig met het uitdenken van DIY plannetjes. 
10. Wat is de reden dat je bent begonnen met naaien?  Mijn motto is ‘als ik het in de winkel niet kan vinden, maak ik het zelf wel’
11. Wat is je allereerste herinnering? Ik op mijn kleine rode fietsje in ons nieuwe huis! 

Nu is het de bedoeling dat ik ook 5 blogs nomineer. (jammer dat ik Jo Bee niet terug mag nomineren) Maar ik lees zelf nauwelijks andere blogs eigenlijk. Niet dat ik nooit online ben, maar dan zit ik vooral op Pinterest of zoek gericht naar bijvoorbeeld naai tips. Beetje ongezellig, hé. 

Gearchiveerd onder:Blogs

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

  1. Leuk je antwoorden op de vragen te lezen! En wat het laatste betreft: Houden zo, ha, ha. Voor je t weet zit je vaker andere creaties te bewonderen dan zelf bezig te zijn ; ) Ben benieuwd naar je volgende project!

    Like

Geef een reactie

