comment 0

Macramé je mee?

Ja, ja. We doen het weer: Macramé. Lekker seventies!

Voor een beetje handwerken draai ik mijn hand niet om (of juist wel) en zo ging ik ook eens aan de slag met een stukje touw. En een paar kraaltjes. Het ging makkelijker dan ik dacht. Natuurlijk met een beetje hulp van Pinterest en een duidelijke tutorial.

Het is echt makkelijker dan je denkt. En zó leuk om te doen! Toevallig had ik nog een plantje en een potje over plus een lelijk hoekje in het trapgat dat wat gezelligheid kon gebruiken. Inmiddels hangt er ook eentje op het toilet. En bij het raam. En ik wil er nog eentje op de slaapkamer.

macrame 2

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

Geef een reactie

