comment 1

Onderbroekenlol

Toen ik mijn voorraad stoffen doornam zag ik dat ik veel restjes tricot had liggen. Toevallig kwam ik daarna een projectje tegen waarbij juist die restjes goed van pas kwamen. En Hugo had nieuwe onderbroeken nodig. Heel toevallig allemaal.

Eerst knipte ik een testversie uit een oud t-shirt. Geen foto want het resultaat was niet om aan te zien namelijk. Het t-shirt dat ik gebruikte was zó oud dat het broekje meer weg had van een (vieze) oude wijven onderbroek. Of zoiets.

Ik begon vol goede moed te knippen en te naaien. Niks oude wijven, dit werd een hele frisse boxer!

onderbroekenlol / retro ondergoed / retro ondergoed voor kinderen / tricot boxer voor jongens / zelf onderbroeken maken / tricot boxershort / www.geensteekjelos.wordpress.com

Zeer tevreden over het resultaat, en met nog vele rest stukjes stof over, naaide ik er meteen nog een paar. Over onderbroekenlol gesproken!

onderbroekenlol / retro ondergoed / retro ondergoed voor kinderen / tricot boxer voor jongens / zelf onderbroeken maken / tricot boxershort / www.geensteekjelos.wordpress.com

jongens boxers uit tricot

onderbroekenlol / retro ondergoed / retro ondergoed voor kinderen / tricot boxer voor jongens / zelf onderbroeken maken / tricot boxershort / www.geensteekjelos.wordpress.com

Voor vrolijke billen!

Patroon: Van Katoen via Oontje 

Stoffen via Trois Petits Pois 

Gearchiveerd onder:DIY, Handgemaakt door Geen Steekje Los

About the Author

Geplaatst door

Welkom op mijn blog! Ik ben Montserrat en ik heb een passie voor mooie stoffen, mijn naaimachine(s) en designs uit de jaren '60 en '70. Ik ben geboren in Spanje. Dertiger. Moeder van Hugo. Stoffeerder van beroep en coupeuse in opleiding. Creatief. Nachtbraker. Gepassioneerd. Ongeduldig (ik hou niet van moeilijk gedoe). Lief. Praktisch. Mijn inspiratie is eindeloos en daar schrijf ik graag over!

1 Comment so far

Geef een reactie

